5 Simple Statements About طراحی سایت اختصاصی Explained

Wiki Article

تیم ما با تجربه ای که در این زمینه دارد. سایتی خاص و یکتا برای شما طراحی میکند. و در پایان چیزی که برای ما بسیار اهمیت دارد رضایت شما در این زمینه است.

مرحله چهارم از طراحی سایت چیست؟ راه اندازی سایت به صورت کامل

اگر چه برای معرفی و ارائه ی یک ایده از طریق طراحی وب استارتاپ نیازمند پرداخت هزینه خواهید بود ولی ارزش آن را دارد. از سوی دیگر این روش، کم هزینه ترین اقدام برای معرفی ایده و فعالیت شما خواهد بود.

همانطور که در کسب و کار های سنتی ظاهر مغازه بسیار مهم است، در کسب و کار های آنلاین نیز سایت شما همان مغازه شما و طراحی ان مانند دکوراسیون داخلی آن است. با این تفاوت که در کسب و کار سنتی، نحوه برخورد شما ممکن است بد بودن محیط کسب و کار را جبران کند اما در کسب و کار انلاین ظاهر بسیار مهم است و اولین چیزی است که مشتری از شما و برند شما خواهد دید.

کاربر نسبت به کسب و کار و برند شما را می سازد. بنابراین طراحی سایت باید با کسب و کار شما همسان باشد و طراحی اختصاصی و جدید داشته باشد تا بتواند با کمترین هزینه بیشترین تاثیر را بر روی مشتریان شما بگذارد و آن ها را به مشتریان مادام العمر شما تبدیل کند.

وب‌رمز با نزدیک ۲۰ سال سابقه ارائه خدمات وب، تبلیغات گوگل ادز و خدمات سئو را به طور حرفه‌ای به عنوان راهکاری مناسب جهت افزایش بازدید سایت و رونق کسب و کارهای اینترنتی ارائه می‌دهد.

سرویس هاقیمت خودرواطلاعات داروییقیمت طلا و سکهجدول مسابقات فوتبالقیمت دلارکالری مواد غذاییقیمت موبایلجدول پخش فوتبالقیمت تبلتنهج البلاغهتیتر روزنامه هاصحیفه سجادیه

همچنین امکان قرارگیری یک سایت بر روی چند دامنه یا تغییر دامنه در زمانهای بعدی نیز وجود دارد.

و این امر مستلزم زمان بیشتر و همچنین هزینه بیشتر خواهد شد. این نوع سایت ها زمان بیشتری را برای کدنویسی نیاز دارد . همچنین طبیعی است هزینه بیشتری را مطالبه نماید. که بتواند تمامی ایده مشتریان را از صفر تا صد بر روی سایت پیاده کند.

علاوه بر اینها طراحی سایت‌های وردپرس نیاز به دانش و سواد برنامه‌نویسی بسیار کمی دارد و توسط شرکت‌های کوچک و افرادی انجام می‌شود که امکان تحلیل و اجرای پروژه‌های پیچیده برنامه‌نویسی را ندارند و از این رو به صورت تخصصی این حرفه را دنبال طراحی سایت نمی‌کنند.

در دات وب طراحی سایت اختصاصی به صورت کاملا دستی انجام می‌شود و از هیچ‌گونه ابزار آماده‌ای استفاده نمی‌شود.

استفاده از آخرین تکنولوژی های روز جهت حفظ امنیت وب سایت اختصاصی طی سال ها

جمعی از داروسازان کشور: هیچ کدام از وعده‌هایی که دادند محقق نشد

همچنین ممکن است مجبور شوید چندین بار به کارگاه طراحی سایت شرکت وب سازان مرصاد ( دئووب ) جهت همکاری با برنامه نویسان مراجعه نمایید. پس لطفا صبوری و شکیبایی خود را سرلوحه کار قرار داده تا پروژه شما به نحو احسن به طراحی سایت پایان برسد.

Report this wiki page